torsdag 3 februari 2011

kiddo

Det är så fantastiskt det där med att vara gravid. Jag har haft en tuff start denna gång, med mycket illamående och extrem trötthet. Jag har haft problem med foglossning sedan länge och ibland har jag så ont att jag måste ropa på Niklas för att han ska hjälpa mig från ena stället till det andra. Men illamåendet är long gone och jag har ju min fina man som alltid hjälper mig när det behövs. Jag känner redan sån enorm kärlek till det lilla pyret som växer så det knakar och buffar runt. Bebisen är alldeles sjövild och jag är så tacksam för att jag känner det lilla livet så mycket som jag gör varje dag. För varje spark jag känner blir jag alltid glad. Den här graviditeten är annorlunda eftersom att jag förstår att det faktiskt resulterar i en underbar liten unge. Och för att vi vet att livet är så skört.

Inga kommentarer: