söndag 30 december 2012

four in a row

Hej och hå, nu har hela december gått och julen är kort och gott över. Vi har under månaden bakat lussebullar, pepparkakor, pyntat granen, varit på luciatåg, fått maginfluensa (och därför också missat årets julbord med min familj), firat jul som sig bör den 24:e! Nu är året snart slut, och jag ska vara lite snabb och göra en blandad kompott av vår juliga decembermånad, - håll till godo.

Här kommer en liten bildserie från igår på Agnes och hennes kusin Cornelia, när de spelar något spel med en hund som överranskande skäller till och hoppar fram när man tar hens hundben. Alltså, jag kreverar av skratt varje gång jag ser bilderna. Cornelia förtjust och Agnes är fullkomligt livrädd.

Helt ovetandes om vad som komma skall:
IMG_9442 Voff!IMG_9443 IMG_9444 IMG_9445

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha jag kan inte sluta skratta. Anna