fredag 13 augusti 2010

Vår första familjesemester

Vi har nästan packat färdigt, det är bara finjusteringen kvar och att lasta in allting i bilen. I natt ringer klockan vid 03.30 och så ger vi oss iväg vid 4. Låter kanske tidigt men vi ska hämta upp min pappa och lillebror samt möta upp min syster med familj i Ljungskile innan vi åker vidare mot färjan. Vid 07 ska vi vara incheckade vid båten i Göteborg. Vi ska till västjylland i Danmark och semestra hela veckan! Vi har planerat in roliga dagsutflykter som Legoland , Lalandia och Lejonparken i Givskud! Jag hoppas hoppas hoppas att vi kan bada i havet lite också eftersom att det bara är någon knapp mil till Vesterhavet. Jag kommer inte förstå ett dyft av vad de säger, så jag kommer nicka och le och räcka över en bunt sedlar och hoppas på att få någon växel tillbaka. Ni vet ju att jag aldrig varit utomlands förut, endast sådär över dagen så jag är spänd som ett barn på att sova i ett annat land, även om det inte är något särskilt exotiskt land vi pratar om. Sen pratade vi eventuellt om att åka till Tyskland någon dag också. *berest brud -86*

(OBS på måndagen efter att vi kommit hem fyller Agnes ett år!!)

Inga kommentarer: