tisdag 19 april 2011

Hårfunderingar

Mitt hår har varit på utväxt i tre år nu och börjar äntligen bli ganska så långt. Jag väntar fortfarande på att det ska bli ännu längre, men sedan jag lade i slingorna i julas så har håret blivit lite torrt och sprött och jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till för att liva upp det, förutom att gå och klippa mig igen då vill säga.

Igår tittade jag på Project runway och blev himla betagen av väldigt snygga supermorsan Heidi Klum. Jag menar tänkt om man såg ut som henne efter fyra-fem ungar/förlossningar! Hur som helst så fick jag ett enormt sug att kapa av mig håret i en lika snygg frippa som Heidi hade i gårdagens program! Kommer antagligen inte göra det, utan har lovat mig själv att fundera minst en månad, så det inte blir någon impulsklippning som gör mig missnöjd som alltid. För frågan är om det går att klippa en lång page med mycket självfallslockar? Hur som helst, snyggt!

Inga kommentarer: