tisdag 27 september 2011

Strömstad!

Hela helgen som var tillbringade vi hos min storasyster i Strömstad. Vi åkte redan på fredagen, firade på lördag med världsgod buffé (Anna är grym på att laga god mat) och jag är fortfarande sugen på baconlindade dadlar och bruschettan med getost/honung! Och som alltid när vi varit där några dagar så känns det så otroligt tomt här utan dem. Som att ha blivit delad med en stor bit, men så har det alltid varit så länge jag kan minnas. Önskar alltid att avståndet mellan oss inte var så långt som tjugo mil. Tjugo mil i sexton år, är långt. Saknar er!
IMG_6782
IMG_6753
IMG_6797
IMG_6821
IMG_6850
IMG_6836
IMG_6875
IMG_6867
Lilla Agnes fick hög feber från ingenstans på Lördagen, men allt gick såklart bra ändå. På lördagskvällen somnade Agnes i soffan på kvällen, något som ALDRIG tidigare hänt! Det gör så ont i hela kroppen när de små är sjuka och jag ville typ bara grina bara jag tittade på henne.
IMG_6877
IMG_6878

Inga kommentarer: