söndag 13 januari 2013

Vi-dag

Igår lämnade vi barnen till deras farmor och farfar över dagen och natten, för att få lite vi-tid tillsammans. Vi åt lunch, tog lite kort utanför Skara, tittade på serier mitt på dagen (American horror story, alltså så himla spännande!), gjorde oss fina och gick ut och åt! Vi skulle gått på bio, men filmen vi ville se var fullbokad, så vi tittade på film hemma istället. Precis sånt här behöver man emellanåt. Bara prata med varandra utan att bli avbruten mitt i en mening, försöka komma ihåg vad man gjorde på de lediga dagarna för tre och ett halvt år sedan. Idag har vi ätit frukost framför TVn och tittat på ännu en fantastisk film, ätit en andra frukost i form av överblivet godis och alldeles strax ska vi slänga på ännu ett nytt avsnitt av American horror story (Vi är verkligen junkies för serier, om det nu på något sätt undgått någon)! IMG_9622 IMG_9664 IMG_9635 IMG_9627 IMG_9651 slängde på mig min fantastiskt fina paljettröja, som glittrar så jag får ont i huvudet. IMG_9700
En välbehövlig och bra dag!

Inga kommentarer: