onsdag 25 februari 2009

Ha-begär

Har varit hemma hos mami en kort visit, för att jag hade bokat tid hos min moster som är frisör. Håret åkte av någon centimeter eller två och känns hemskt kort nu. Men jag blev väldigt nöjd, förutom att det känns som om jag aldrig kommer få längre hår än så här. Har även provat ut ett par snygga glasögon som kommer redan i slutet på nästa vecka hoppas jag. Hemskt fina, bild kommer senare.
Så trillade lönen utan dess like in på våra konton och shoppingbegäret är E N O R M T. Det här är vad jag har kollat ut och jag vill ha alltihop. Schyssta mammakläder så jag kan vara en snygg mamma som jag alltid hävdat att jag ska bli. Och skorna. Samma modell, fyra olika färger. Jag vill ha dem allesammans.

1 kommentar:

Anonym sa...

snyggt minsann. du borde köpa alla skor och bli kommuns hetaste mamma!