onsdag 11 februari 2009

Tillbaka i Göteborg


Min vecka hos mamma kan sammanfattas med Jen, snö, systrar, syskonbarn och fynd på Götenes second hand! Jag var ganska så slö på att ta fram kameran och dessvärre har jag ingen fin bild på Jen i sin fulla prakt. Magen hade blivit superstor och hon var hur fin som helst. Svängde in på bästa second hand där hemma och hittade det jag letat efter så länge. En ultrasuperdupersnygg jordglob! OCH lampan fungerar till och med. Nu ska vi bara köpa en jordad stick-kontakt så vi kan plugga in den i väggen. Det är alldeles underbart att åka hemhem, men ack så skönt när man kommer innanför dörren i sin egen lägenhet igen. Nu väntar jag bara på N, som kommer hem från jobbet om en timme. Vi ska ner på stan och äta sushi!

1 kommentar:

Jen sa...

naw, gullig du är! och faan vad avis jag blir på din jordglob!!! och på sushin så klart!