onsdag 14 oktober 2009

Babymassage

Igår var jag, Agnes, Jenni och Winston på babymassage. Det var trevligt och väldigt mysigt. Trodde att fröken skulle bli arg för att hon var tvungen att ligga ner, men det gick bra igår. Blir spännande att se hur det går nästa gång. Är ju inte storfavoriten så att säga, det där med att ligga själv på en filt.
Sedan for jag med familjen och storhandlade på willys. Kunde inte hålla mig borta från kappahl, de har fått så mycket fina barnkläder i höstkollektionen. Och den här übertuffa bodyn köpte vi, trots att vi har köpstopp resten av månaden. Coolaste katten i stan?
En spjälsäng har vi köpt också! Från blocket, för bara 200 spänn, och ett nytt täcke + kudde från tradera. Nu ska vi börja fixa och trixa i ordning hennes rum, så det blir lite roligare att vara där inne sen.


Förresten är Agnes en kopia av sin far på det här kortet, när han var en liten kiddo. Fast det är hon ju annars med, men väldigt uppenbart just här.


Usch, vilket hemskt tråkigt inlägg.
Ja, ni får stå ut.
Xoxo (som förresten har säsongspremiär på söndag kl 19.00!!)

2 kommentarer:

Fridos sa...

Hej Maria! Kom på nu att jag glömde svara på din kommentar om hur man ser bloggläsare och svaret är att jag kommer inte riktigt ihåg. man lägger in nån länk i nån inställning i bloggen men jag kan ta reda på hur om du vill?

Maria sa...

det skulle jag gärna vilja!