söndag 2 maj 2010

Söndag

Jag ska börja med att säga att Göteborg var alldeles fantastiskt roligt. Bättre än vad vi hoppats på och vi längtar redan tillbaka! Tack för allting allesammans och för att ni ordnat så fint för mig och Niklas!

Här hemma har vi idag rivit i vårat lilla land utanför vår dörr och tagit promenader. Sen slängde vi Agnes i ett vitsippehav för att få med lite av våren. Hon tyckte det var hemskt roligt. Jag tycker för övrigt inte om våren så särskilt mycket, jag tycker det är segt och alldeles för kallt. Jag tycker bäst om sommaren och näst bäst om hösten.

Agnes i snyggaste tröjan som min mormor stickat. Love it.



2 kommentarer:

Anonym sa...

hon är allt en som en liten vårblomma

kram mormor

Unknown sa...

jag har ett foto på Niklas i motsvarande pose, mailar den!
Farfar