fredag 28 maj 2010

Yes!

I förmiddags efter att jag och Emma tagit en liten rundtur på kupan i Skara fick jag ett samtal. Så på tisdag ska jag gå på anställningsintervju! Inte jobbet här i Lidköping dock, utan i ett annat i Skövde. Det känns som att det kanske är en bra grej!

Har varit och fyndat på kupan återigen. Fick med mig ett par shorts som kan vara goa att ha i sommar, en blazer som var tunn och lite sommarsval och en snygg spetscardigan. (Jag älskar spets) Igår köpte jag två pocketböcker på FA-fyndet och planerar att sluka dem på kort tid. Jösses vad jag saknat att läsa böcker, jag har liksom inte haft någon sinnesro att göra det på länge, typ ett år. Men dessvärre fick jag inte jackpott i kokboksletandet. Planerar en tur till olika antikvariat, känner till två i Göteborg (det uppe på Johanneberg = guldgruva. Böcker överallt!) och så har de ju ett här i Lisch. Jakten fortsätter!

Inga kommentarer: