torsdag 22 juli 2010

Packningshets!

Det känns lite som om att jag murar in oss med kartonger i vår lilla lägenhet. Jag mår mycket bättre nu, tack vare att jag fått sova ordentligt i några dagars tid. Men vid kraftansträngning så blir jag fortfarande lite yr och alldeles genomsvettig. Jag kan ändå inte låta bli att packa våra grejer. Bara lite till! Idag har Niklas varit uppe på vinden innan han for till jobbet för att hämta alla lådor fulla med skit där uppe. Men nu har jag sorterat ut lite och slängt, så nu är det en hel drös här med tomma lådor istället. Har jag sagt att jag älskar att flytta? Det är så befriande när man går igenom allt man har och äntligen har en anledning till att slänga och skänka bort saker som bara dräller i lådor ingen har tittat i på år. Agnes är överlycklig här hemma och lägger mer än gärna ner sina leksaker i lådorna jag grejar med och vill gärna klättra i dem om det går. När jag och Niklas bar ner lådor från vinden så klättrade hon till min förfäran upp ett steg på stegen, haha, galna unge. Hon går förresten lite bättre, men det är fortfarande mer säkert och bekvämt att krypa.

1 kommentar:

Lisa sa...

fan vad go hon är, agnes! (mkt go klädsel hon övar gången i dessutom, hehe).
hoppas att er flytt går bra.. när bär den av?
jag kommer nog va i skövde en vecka från och med imorn, då kanske vi kan hitta på något en dag?
har börjat blogga förresten. har länkat dig. min adress är: theliesthesexthefakerelations.blogg.se

kram!