torsdag 8 juli 2010

världens finaste man

Han är så fin min Niklas. Hans present till mig i år var två biljetter till Göteborgs Operan, så jag ska äntligen gå på en riktig opera! Jag har alltid velat gå på det och Niklas har tyckt det verkar skumt eftersom att de sjunger på italienska, varpå jag har avfärdat det med att man kommer in i handlingen eller att det kanske finns ett häfte man kan läsa översättning på eller liknande. Så i september är det dags och visst är det så att man ska vara tjusigt klädd som attan? Hur tjusig? (Puss älskling!)

1 kommentar:

Frida Carina Andersson sa...

=) Jag har varit på operan en gång. Det var på italienska men de hade text över scenen... dom upprepar sig en hel del... =)

Tjusiga var alla utom jag o vännen som också smet efter andra akten... men ha det så kul! =)