torsdag 23 april 2009

Sun in my mouth

Anledningen till att jag inte uppdaterar min blogg särskilt ofta är för att jag aldrig vet vad jag ska skriva om. Några inlägg påbörjas, men jag lyckas aldrig avsluta dem. Tur att jag inte valde att utbilda mig till journalist, antar jag.

Om en liten stund ska jag iväg på massage, gratis förmån genom jobbet som ses som friskvård. Jag tänkte att det är väl dags att passa på att utnyttja det innan jag slutar, men för tillfället är jag inte så pepp på att stressa iväg innan jag ska rusa iväg till jobbet i eftermiddag. Dessutom blir jag nojjig över en massa saker, som att lukta illa om fötterna eller glömt att raka benen eller liknande. Man har ju inte så mycket att säga till om när man ligger där med bara ett par trosor och två handdukar på kroppen.

Igår var jag och Niklas lediga tillsammans, så vi drog till freeport i kungsbacka, som förövrigt är väldigt överskattat. Hittade dock världens sötaste matservis, som jag fastnade för och ville köpa med en gång. Niklas var såklart inte lika överväldigad. Rörstrand Kurbits hette den. Hur söt som helst.

3 kommentarer:

Jenny sa...

Japp, söt! Köpte ni den?

sia sa...

hihi tack så mkt... Nu längtar du efter er lill* i magen kan jag tro. Inte långt kvar va?? När var bf datumet???

Kram kram

Maria sa...

Jen: vi köpte den inte, eftersom att niklas inte var så fötjust i den. han tyckte bara den passade till frukost.

sia: beräknad bf är 6 augusti och vi längtar som galningar! :)