onsdag 15 april 2009

Yes

Veckan som gått har inneburit en hel del jobb, men äntligen börjar jag se ett ljus i tunneln! Det känns väldigt nära juni nu och det är en massa roliga saker som händer nu på vårkanten. Till helgen ska jag och Niklas bege oss till Jen och Danny för att hälsa på. (2 månader sedan, och jag längtar halvt ihjäl mig!) Det ska även bli en weekendresa till Öland med fam. Enskog och så kommer den sista månaden såklart innebära massor och åter massor av häng i solen, på gräset som växer i takt med himlen.

Igår hälsade vi på mami en kortis, för vi skulle till banken idag igen. Jag hjälpte mamma att texta en erbjudande-skylt till hennes massage, lagom till vårmarknaden imorgon, men damn, jag är verkligen sämst på att skriva på frihand.


Luften smakar som en jordgubbspaj, en solig dag i maj
(Även om det bara är april än så ska det bli jävligt gött med jordgubbspajen nu)

Just det, vi ska bli hundägare i juni. Mami frågade om vi hade lust att överta vårdnaden om Sessan pga tidsbristen och naturligtvis vill vi det! <3




1 kommentar:

sarina sa...

Åååh nyfiken på vad de var för bild du lade upp... Funkar inte!

Tiden till HP går fort ska du se, sen jäklar går tiden till bf önnu fortare :)

Försök o njut så mkt o vila så ofta du kan. De behöver man för nu finns de då ingen ro. hehe

Kram från Sia & Svante