fredag 20 maj 2011

statusuppdatering

Jag vet inte hur många som läser av er men vi är hemma igen och bebis ligger fortfarande kvar i magen! Gårdagen bestod av olika provtagningar, CTG-mätning och rådgivning med läkare. Det tog lång tid på NÄL och det sög fullkomligt musten ur mig. Jag sov nästan hela dagen efter det. Hur som helst så har jag ingen havandeskapsförgiftning än, men blodtrycket ligger på gränsen och äggviteämnena har stigit lite till. Så helgen blir lugn och jag hoppas verkligen på finfint väder, så vi kan åka och ha picknick på läckö/kullen/where ever. Allra helst hoppas vi såklart på att det ska sätta igång, helt av sig självt. Fasar lite för ännu en igångsättning då jag är bergssäker på att det kommer sluta med snitt återigen.

Under tiden som bebben är kvar i magen ska jag sätta igång med mitt kommande projekt som jag har funderat på sedan Agnes föddes ungefär, och det är att samla ihop lite diverse kort från första året och redigera dem, framkalla dem och göra ett fotoalbum! Så jag ska faktiskt sätta igång as we speak med att ta fram hårddisken och börja sålla lite kort!


2 kommentarer:

Johanna sa...

Skönt att höra att allt är ganska okej:)
Jag och Mikael tänker på er!!
Puss puss

Hanna sa...

Åh, verkligen skönt att höra att ni mår bra. <3