måndag 20 juli 2009

Väntar och väntar och väntar

Måndag idag igen. Helgen går alltför fort, och det är inte många dagar man har tillsammans, när Niklas jobbar heltid på Arla. Vi har varit hos mamma hela helgen, och målat om våra köksstolar. Så nu är de vita och fina, men står fortfarande på torkning. I köket har vi lite provisoriskt ställt balkongmöbler, som är alldeles för låga och bakåtlutade, så jag inte kan sitta där och äta. Men imorogon så!

Det är ganska tråkigt att vara havandeskapsledig, jag vet inte vad jag hade inbillat mig. Niklas använder ju bilen varje dag till jobbet, så jag har inte så mycket för mig. Stranden ligger ju nära, men vad ska man göra där när det regnar hela jävla tiden? Jag hatar regnet för tillfället. Värmeböljan kommer väl komma lagom tills jag inte kan bada, och bebben är ute. Det är tur att jag har Jenni och Winston att leka med.

Mamma vann 10 papp på postkodslotteriet igår. Grattis fina mamma! Önskar vi också kunde vinna lite cash. Då skulle jag köpa mig soffan vi suktar efter och en ny TV. Den vi har är på ynka 21 tum.
Nä, nu blir det nog en prommenix med hunden.
Cherio!

1 kommentar:

sarina sa...

Åååh Hälsa Aivi grattis!!! =)

Sätt igång o baka lite tills bebbens alla gäst-besök.

Jag städade ena dagen, storstädade! Några dagar efter så bakade jag MASSOR av bullar och på kvällen satte det igång. 5 dagar tidigare kom Svante. :-) kram kram