onsdag 19 augusti 2009

bf + 13 dagar

Hej! Det har fortfarande inte hänt något här. Jag tänkte att jag inte skulle skriva på bloggen igen förän den lilla var ute, men kan ju så klart inte hålla mig härifrån. Jag mår bra, och ingenting är konstigt. Förrutom att jag gått tretton dagar över tiden, och räknas inte som överburen förän imorgon. Då ska jag äntligen ringa till KSS och gå på kontroll, och jag hoppas att det blir prat om igångsättning. Fick en viktuppskattning på 3900-4000g på den lilla måndags på mvc. Det kändes okej. Jag var livrädd för att hon skulle säga 4600g eller nått i den stilen.

Jag har införskaffat mig ett maniskt beteende som inte är särskillt vänligt gentemot min och Niklas plånbok. Jag har börjat hysterishoppa saker. Budar på tradera, utan att tänka efter och hetsletar på stan efter kläder kläder och kläder. Man kan ju hoppas på att det lägger sig lite, och att det bara är temporärt i tristessen. Men just nu sitter jag här och saker som ska dimpa ner i brevlådan är: två jackor (ev tre, hoppas på att jag vinner trenchcoaten också), två kjolar och hade inte några jävlar budat i sista minuten så hade även en skinnväska till Niklas kommit och en tigerskjorta. Tur kanske?

4 kommentarer:

Caroline sa...

Hej!

Jag fick ett tips av en som läser min blogg, om att du kanske har lite böcker och sälja för omvårdnadsprogrammet?

Mvh Caroline

Anonym sa...

Ååååh fy vad lessamt!!! 13 dagar :( Hoppas de hinner sätta igång av sig själv nu inatt ;)

Håll hårt i plånboken gumman, blöjor är inte billigt! kram kram kusin sia

Lisa sa...

heja bebben! kom nu!

sarina sa...

Grattis till flickan!!! =) Hörde lite skvaller från Mita ;) hehehe

kram kram, sia