lördag 29 augusti 2009

Hey ya

Idag är det en vecka sedan jag låg där och pustade och frustade. Det känns väldigt avlägset nu. Förutom att jag har lyckats dra till ärret så det gör förbannat ont nu. Svider och vätskar sig. Ringde BB, för att fråga om det var något fara på taket, men det är det tydligen inte förän jag får feber och ärret blir inflamerat. Intressant va? (Jag är superrädd för att få bråck i skiten.)

Idag har vi hunnit med mycket, från vårt håll sett varje fall. Vi tog en promenad med vagnen, och det gick hur bra som helst. Agnes sov hela vägen och vi var nog ute en timme och gick. Igår försökte jag mig på samma sak, men det gick hur kasst som helst. Hon skrek och skrek och skrek. Antagligen hungrig. Appropå mat så hann vi faktiskt laga en ordentlig middag! Hur gött som helst. Vi har även badat henne, vilket fick mig att vika mig dubbel av skratt. Niklas hällde nog i för mycket olja, för när Agnes var färdigbadad vad hon lika inoljad som en wrestlingbrottare och glänste som ett putsat äpple! Sött såklart, men fick torka av allt överflöd. Nu inväntar vi sagan om ringen, och ska käka chokladglass med chokladbitar i.

2 kommentarer:

lisa sa...

hej, härligt att du uppdaterar bloggen. roligt att niklas hällde i för mycket olja i agnes bad. haha. kram kram från din timobästis! :*

sarina sa...

Usch ja!!! Ärret kommer att vara hårt och känsligt ett bra tag. Jag har fortf. skum känsla i ärret...

Hihi hade vart kul o se lilla Agnes inoljad likt en wrestlingbrottare :p

Kram kram