söndag 2 augusti 2009

inte så lite kaxig

Nu har ännu en helg gått och varje dags känns som en midre evighet. Igår var jag och Niklas i Trollhättan och gick på köpcenter. Jag var helt slut efter två timmar och kände mig som ungefär 85 år. (Det var förövrigt jag och panschisarna på bänkarna) Vi köpte en filt till vagnen/vaggan, som jag ångrat att jag inte köpte sist jag var där. Sen unnade jag mig en snygg tischa också, oversize med en zebra på, väldigt tjusig, som jag ska ha sen när jag inte är tjock som en boll längre! Vilket faktiskt är snart snart snart! Igårkväll åkte vi hem till Jen och Danny och hängde med Star Wars. Jag har nu kapitulerat och SKA se alla filmerna, från nr 1-6. (Utan att somna den här gången.) Och vad passar sig inte bättre då än att hänga med deras übercoola bioduk?

Idag har vi fått sålt ytterligare lite studentlitteratur, så himla gött att få lite cash för böcker som ligger i en låda och skräpar. Så ska du läsa till undersköterska, eller kemi/matte på Chalmers eller likvärdigt universitet, så hojta till liksom. Vi har nog en bra bok för er.

Sen beställde jag en "första boken"-bok, som jag spanat på länge, men inte beställt för att den vart så dyr. (350 kronor är fan rena rama rånet.) Men så hittade jag den för 200:- på bokus, plus att man kunde använda sig av premiecheckar från coop som vi hade hemma och skräpade. Vips, så var vi nere i 150:-! Toppenbra! Så här fin är den:

Inga kommentarer: