torsdag 19 mars 2009

Äntligen!

Sista tjatet om försäkringskassan, men jag vill bara uttrycka min lättnad över att ha postat alla papper som ska postas. Nu kan jag släppa det ett tag. (Hata formella papper och skit!)

Och så efterfrågade Jen en bild på magen som ännu känns liten och mest intill bara lite lätt svullen. So here goes. Och så måste jag få poängtera att det är sjukt vad kroppsformen ändras fort, och man hinner liksom inte riktigt med. Jag förstår fortfarande inte att jag inte drar samma storlek som i somras/höstas. Jag inbillar mig att jag kan kränga på mig mina vanliga byxor, men tro mig, jag får inte ens upp dem över höfterna. Och brösten sen, som har växt upp mot tre storlekar. Fick chocken när tjejen i BH-affären mätte och sa vilken kupstorlek jag numera drar. (Usch, usch, usch)

Men! Bebben har växt till sig och jag känner hur den sparkar och slår kullerbyttor.


v21.

3 kommentarer:

Johanna Sterling sa...

visa pattarna visa pattarna ;)

Jen sa...

Himla fin :)

Anonym sa...

sååå vacker ;)