måndag 2 mars 2009

Kraftansträngning

Jag lider av någon sorts mystisk sjukdom, vet inte vad det är som spökar. Är defekt och har ont i hela kroppen. Igår led jag av feber hela dagen och har fått sjukanmäla mig från jobbet både igår och idag. Det känns som en mild form av maginfluensa, utan en massa uppkastningar o.dyl, utan bara illamåendet och det onda i magen. N for iväg som hastigast till jobbet imorse, då han blev inringd och jag fick i uppdrag att betala hans CSN-räkning. Förrutom att vårt internet inte fungerade. Väntade i tre timmar och under tiden hann jag diska, börja med tvätten, spela Kirby's Fun Pak på supernintendo och släpa mig utåt till biblioteket då jag tillslut gav upp med väntandet. Jag kan berätta att det snöar ute och jag har fortfarande lite feber. När jag kom hem fick jag se att internet fungerade igen. Halleluja liksom. Extremt irriterande.

Nu ska jag kurera mig tills på onsdag, och se till att bli riktigt pigg och frisk, för då ska jag och L till storan och se vår liebling Timo på scenen.

Inga kommentarer: