söndag 22 mars 2009

Spring came, rain fell

En ledig söndag. Alldeles förträffligt skönt måste jag säga. Det var ett tag sedan som jag hade en sådan där dag man inte har något inplanerat. Vaknade runt 9, Niklas bakade scones till frukost och efter andra morgonbestyr tog vi bussen till backaplan. Vi tog ett litet ärovarv där ute, och besökte diverse affärer. Vi hamnade på bland annat babyproffsen och förundrades över att det finns så mycket stuff att köpa till barnen, och att det finns en uppsjö av olika modeller på barnvagnarna. Jag förstår ingenting.
Vi hamnade på Gina tricot tillslut och jag hittade en urtjusig blå jacka som jag hoppas kunna ha hela våren och sommaren ut, vid kyligt väder. Love it!

Imorgon blir det mer jobb och sedan bär det av till mami i Götene. Ska bli nice.

2 kommentarer:

Anonym sa...

det är bara att hojta så hjälper jag dig i barnvagns djungeln

Fridos sa...

Tjusig!