måndag 11 januari 2010

We're going to the chapel baby!

Den 15 maj ska jag och fina Niklas gifta oss!
Datumen blev satt så eftersom att jag alltid velat gifta mig i maj, då det lätt är den bästa månaden. Försommarvärme och man är alldeles glad över att det är så fint och grönt ute. Sen behövde det ske under en helg, så att alla kan komma och för att det inte skulle infalla under pingst, så blev det den 15:e! Vi ska ha 50-tals tema också, så fortsätt på temat om ni känner för det, men det är absolut inget tvång. Huvudsaken är att man känner sig totally fierce. Vi längtar massor, det kommer bli så himla roligt!

4 kommentarer:

Sara sa...

det är så himla härligt. min älskade syster ska bli FRU *torkar en tår*

Anonym sa...

Grattis vännen!:)

-svantes mamma- sa...

Grattis grattis! Farmor/mormor berättade lilla nyheten när jag o svante var där o hälsade på :)

Vad fin agnes var i snödrivan, älskar hennes overåll. Söta kusinbarn!

kram från kusin Sia

Hanna sa...

Jag längtar!