tisdag 2 mars 2010

Klipp

Idag klippte jag mig. Mycket av mitt hår föll till golvet, eftersom att det var hysteriskt slitet. Jag tror att läggningsvätskan jag använt mig av bidrog till det, för det knastrade bara till, så var det slitet som aldrig förr? Så nu är det inte lika långt längre (typ 20 cm kortare i bak..), men desto glansigare och ser fint ut ändå. När jag kom hem var jag tvungen att sätta i mina värmespolar för att kolla hur hög glamourfaktorn var efter klippningen. Jag är mucho mucho nöjd. Moster erbjöd sig att fixa håret till bröllopet, men jag tyckte det blev så fint ändå? Spolarna var dessutom slarvigt isatta och var bara i en kvart. Nu är jag velig igen, men ska fundera över det.

(Censur på ansiktet var nödvändigt eftersom att mitt ansiktsuttryck såg helt galet ut)

Inga kommentarer: