onsdag 24 mars 2010

Nytt

Igår fick vi hem vår nya bokhylla vi köpt från blocket. Den är urtjusig. Nu återstår en sideboard i teak också, för just nu ser det väldigt stört ut med alla olika träfärger och mix-up på stilarna. Work in progress, vi letar för fullt. Sen fick jag hem mina nya glasögon idag också och trots att jag tidigare tyckte att det var ganska fult med den här modellen så var det dem jag fastnade för. Dessutom kostade de bara en tusenlapp och jag har nog aldrig någonsin köpt så billiga glasögon, så det känns lite som ett fynd. Till hösten ska jag köpa ett par till från samma internetsida (favoptic.se). Min plan är att kunna ha schyssta glasögon som en accessoar och inte känna sig apful och sliten så fort de åker på. Just nu är jag yr och vimmelkantig i mina nya glas.


1 kommentar:

Gullan sa...

du är minsann tjusig :*