tisdag 9 mars 2010

Suck.

Idag och de flesta av alla dagar blir jag så frustrerad över att min kropp inte längre ser ut som den gjorde. Jag påstår inte att jag var pinnsmal förut heller, men jag kunde varje fall ha jeans, eller byxor överhuvudtaget på mig utan att det vällde över byxlinningen. Jag vet att det tar tid innan det drar ihop sig, och att mitt kejsarsnittsärr bidrar till att magen hänger som en jävla skinnpåse, men jag hatar det! Fullkomligen hatar! Jag tränar och försöker som bara den till att gå ner i vikt, och det gör jag ju, men magen ser banne mig oförändrad ut. Den hänger. Över ärret. Och över byxlinningen. Så jag går som oftast runt i tights och känner mig som ful och som en haffsa. Återigen någonting som jag hatar.

3 kommentarer:

-svantes mamma- sa...

Du, jag känner igen mig så mkt i detta inlägg. jag snittades ju med, och precis över snittet hänger de massa hud.

Ser ut som dött hud, som bara hänger o hänger.
Visserligen tränar jag inte. Men de känns inte som om de spelar någon roll. :-(

kram

Maria sa...

jag tror verkligen inte att det spelar någon roll, för hur mycket jag än spänner magen så är ju degmagen fortfarande degig och hängig.

kram på dig med! :)

Camilla Sundberg sa...

Jag tycker att du är dösnygg. Du kommer att bli coolaste bruden ever.